Goldseeweg :: 30.08.2024

Trzecia wycieczka rowerowa na wakacyjnym wyjeździe w Alpy. Tym razem za cel obraliśmy przejechanie Goldseeweg. To znany widokowy szlak turystyczny (ok. 7km) prowadzący z przełęczy Stelvio (Południowy Tyrol). Ścieżka powstała podczas I wojny światowej i całkiem dobrze nadaje się na rower (nie cała). Ze względu na ruch pieszy przejazd rowerem należy zacząć najpóźniej o godzinie 9. My zaczęliśmy o 8:40 ale z Trafoi. Podjazd na Stelvio (1100m do góry) zajął mi 1.5h. Na samym szlaku minęliśmy się tylko z jedną grupą (przewodnik trochę marudził, że późno jesteśmy) i kilkoma turystami. Tak więc luz ale na pewno lepiej trzymać się zasad. Jest np. shuttle na przełęcz dla endurowców. Po krótkim reście w schronisku przejechaliśmy Siebenbrunnen trail i Montoni trail do Prad. Dobry trening techniczny. Całość 40km, 1700m i ponad 5h. Piotrek jeszcze pojechał po samochód. Ja już sobie odpuściłem (w końcu) :-)

Filed under: rower | Permalink

Zasubskrybuj wiadomości o nowych wpisach na swojego emaila